- Αρχική σελίδα
- Επιστροφή - άνετα, πιο άνετα!
Αρχική σελίδα
Μενού
Menù
Σχετικά με το κατάστημα
- Σχετικά με μας
- Στοιχεία της εταιρείας
- Κανονισμός του καταστήματος
- Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Βοήθεια
- Κέντρο βοήθειας
- Χρόνος και μέθοδοι παράδοσης
- Μέθοδοι πληρωμής
- Επιστροφές
- Εγγύηση
- Περιποίηση παπουτσιών
- Πίνακας μεγεθών
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Επιστροφή - άνετα, πιο άνετα!
Μπορείς να επιστρέψεις τα προϊόντα σου γρήγορα και δωρεάν. Έχεις έως και 100 ημέρες για αυτό.
Πώς να επιστρέψεις ένα προϊόν;
1. Συμπλήρωσε τη Φόρμα επιστροφής που έχουμε επισυνάψει μέσα στο πακέτο σου.
Χρειάζεσαι μια νέα Φόρμα επιστροφής; Μπορείς να την κατεβάσεις εδώ.
2. Στείλε το δέμα:
Βάλε τη συμπληρωμένη Φόρμα επιστροφής και το επιστρεφόμενο προϊόν στο κουτί, σφράγισε το και γράψε πάνω τον αριθμό επιστρεφόμενης παραγγελίας και την παρακάτω διεύθυνση επιστροφής:
Epapoutsia.gr/Modivo.gr
Malkia Drum
Sandanski, 2800
Bulgaria
(00359 74990807).
Η επιστροφή του δέματος γίνεται δωρεάν με τη Γενική Ταχυδρομική. Μπορείς να στείλεις το δέμα σου με δύο τρόπους:
- επισκέψου ένα οποιοδήποτε κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής για να στείλεις το δέμα ή
- επικοινώνησε με οποιοδήποτε κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής για να καλέσεις έναν κούριερ να παραλάβει το δέμα από το χώρο σου.
Θυμήσου, κατά την παράδοση του δέματος στη Γενική Ταχυδρομική να πάρεις την επιβεβαίωση αποστολής(αποδεικτικό) για το επιστρεφόμενο δέμα.
3. Περίμενε για το email που επιβεβαιώνει την παραλαβή του πακέτου:
Συνήθως χρειάζονται περίπου 10 ημέρες για να φτάσει το δέμα στην αποθήκη μας, να ανοιχτεί και να ελεγχθεί από το Τμήμα Επιστροφών.
Τι γίνεται μόλις παραλάβουμε το δέμα σου;
Έλεγχος του πακέτου - αφού το παραλάβουμε, θα ελέγξουμε την κατάσταση του και τη Φόρμα επιστροφής που λάβαμε. Μετά από θετική επαλήθευση, θα λάβεις μια ειδοποίηση από εμάς στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δήλωσες στην παραγγελία σου.
Να θυμάσαι ότι οι επιστροφές δεν ισχύουν για τα χρησιμοποιημένα προϊόντα. Μπορείς να διαβάσεις τις λεπτομέρειες στον Κανονισμό του Καταστήματος.
Επιστροφή χρημάτων - συνήθως επιστρέφουμε τα χρήματα εντός 5 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του πακέτου, σε εξαιρετικές περιπτώσεις η επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει εντός 14 ημερών.
Θα επιστρέψουμε τα χρήματα με τον ίδιο τρόπο που πλήρωσες για την παραγγελία σου. Σε περίπτωση πληρωμής με:
- PayPal / κάρτα - θα λάβεις χρήματα μέσω των ίδιων συστημάτων πληρωμών,
- Αντικαταβολή - η επιστροφή χρημάτων θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό IBAN που θα δηλώσεις στη Φόρμα επιστροφής.
Να θυμάσαι ότι ένας ελληνικός αριθμός τραπεζικού λογαριασμού πρέπει να ξεκινά με το «GR» και να έχει 25 ψηφία.
Πώς να προετοιμάσω τα προϊόντα για επιστροφή;
Ετοίμασε τη συσκευασία: ασφάλισε καλά το επιστρεφόμενο προϊόν, τοποθέτησέ το στο χαρτοκιβώτιο μαζί με το συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη Φόρμα Επιστροφής, την οποία επισυνάψαμε στην αποστολή. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ίδιο πακέτο στο οποίο έλαβες την παραγγελία. Να θυμάσαι ότι ως αποστολέας του δέματος, είσαι υπεύθυνος για την ασφαλή μεταφορά του. Εάν το προϊόν φτάσει κατεστραμμένο, θα αναγκαστούμε να μειώσουμε το ποσό της επιστροφής χρημάτων ανάλογα με τη ζημιά που προκλήθηκε.
Πώς θα λάβω τα χρήματα όταν η πληρωμή έγινε με αντικαταβολή;
Τα χρήματα για τα επιστρεφόμενα αγαθά θα σταλούν στον τραπεζικό λογαριασμό που καταχώρισες στη Φόρμα Επιστροφής. Βεβαιώσου ότι έχεις εισαγάγει τα σωστά στοιχεία. Μετά από θετική επαλήθευση, θα λάβεις ένα email από εμάς. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει στον λογαριασμό που έχεις δηλώσει εντός 5 εργάσιμων ημερών μετά το τέλος της επαλήθευσης. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις ο χρόνος αυτός μπορεί να επεκταθεί σε 14 εργάσιμες ημέρες. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής χρημάτων, θα λάβεις ένα διορθωμένο τιμολόγιο μέσω email.
Θα λάβω επιστροφή χρημάτων για τα έξοδα αποστολής μου;
Η πρόσθετη χρέωση δεν επιστρέφεται σε περίπτωση επιστροφής.
Πώς μπορώ να ελέγξω εάν το πακέτο έχει παραδοθεί στη MODIVO;
Μπες στην ιστοσελίδα Γενικής Ταχυδρομικής. Αφού τοποθετήσεις τον αριθμό του δελτίου αποστολής, θα δείς την κατάσταση αποστολής. Η MODIVO θα σε ενημερώσει μέσω email όταν το πακέτο υποβληθεί στη διαδικασία επαλήθευσης στο Τμήμα Επιστροφών.
Μπορώ να επιστρέψω προϊόντα από διαφορετικές παραγγελίες σε ένα πακέτο;
Εάν επιστρέφεις προϊόντα από διαφορετικές παραγγελίες MODIVO, μπορείς να τα επιστρέψεις σε ένα πακέτο. Να θυμάσαι να συμπεριλάβεις φόρμες επιστροφής κατάλληλες για τις παραγγελίες σου.
Τι θα συμβεί αν ξεχάσω να συμπεριλάβω τη φόρμα επιστροφής στο πακέτο μου;
Παρακαλούμε ενημέρωσέ μας αμέσως μετά την αποστολή της επιστροφής.
Τι να κάνω εάν το ποσό που επιστράφηκε είναι λάθος;
Επικοινώνησε μαζί μας προσδιορίζοντας τον αριθμό της παραγγελίας που επιστράφηκε, τον αριθμό αποστολής και τα προϊόντα που έστειλες πίσω.
Τι μπορώ να κάνω εάν το προϊόν που παρέλαβα έχει ελάττωμα;
Επικοινώνησε μαζί μας μέσω email στέλνοντας φωτογραφίες του προϊόντος.