Για να δηλώσεις καταγγελία, στείλε σε μας το ελαττωματικό ρολόι και την συμπληρωμένη φόρμα καταγγελίας. Θα απαντήσουμε στο αίτημά σου εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Μπορείς να δηλώσεις καταγγελία στο ρολόι σου με δύο τρόπους:
-
1. Καταγγελία
Μπορείς να υποβάλεις την καταγγελία εντός 2 ετών από την ημερομηνία παραλαβής του ρολογιού. Η καταγγελία εξετάζεται από τη Modivo.
-
2. Εγγύηση κατασκευαστή
Η εγγύηση του κατασκευαστή διεκπεραιώνεται από την εταιρεία που παρείχε την εγγύηση για το ρολόι. Θα λάβεις την απόφαση στην αίτησή σου μέσω email αμέσως μετά την επιστροφή του ρολογιού από το σέρβις.
Για την καταγγελία θα χρειαστείς:
-
1. Αριθμό παραγγελίας. Θα τον βρείς στον Λογαριασμό Πελάτη στην καρτέλα «Οι παραγγελίες μου» ή στο email που επιβεβαιώνει την παραγγελία.
-
2. Αριθμό τραπεζικού λογαριασμού IBAN σε μορφή GRxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxx
-
3. Κάρτα εγγύησης, εάν ήταν προσαρτημένη στο ρολόι.
-
4. Φόρμα καταγγελίας σε έντυπη μορφή.
Δήλωση καταγγελίας βήμα προς βήμα:
1. Εκτύπωσε και συμπλήρωσε τη φόρμα καταγγελίας.
Συμπλήρωσε προσεκτικά όλα τα απαιτούμενα πεδία. Βεβαιώσου ότι τα στοιχεία είναι σωστά. Αυτό θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε την αίτησή σου πιο γρήγορα.
2. Ετοίμασε το δέμα για την αποστολή:
α) Στο δέμα τοποθέτησε:
- Το ρολόι.
- Συμπληρωμένη φόρμα καταγγελίας.
- Κάρτα εγγύησης, εάν ήταν προσαρτημένη στο ρολόι.
β) Κλείσε καλά το δέμα και γράψε επάνω “ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ”.
Σημαντικό: Προστάτεψε τη συσκευασία από ζημιές κατά τη μεταφορά.
3. Στείλε το δέμα δωρεάν μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής:
α) Κάλεσε τον κούριερ για να παραλάβει το δέμα από το χώρο σου ή επισκέψου οποιοδήποτε κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής.
β) Επάνω στο δέμα γράψε “ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ”. Ο κούριερ θα έχει την ετικέτα αποστολής.
γ) Μπορείς να παρακολουθείς το δέμα στην ιστοσελίδα της Γενικής Ταχυδρομικής.