Menù
Σχετικά με το κατάστημα
- Σχετικά με μας
- Στοιχεία της εταιρείας
- Κανονισμός του καταστήματος
- Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Βοήθεια
- Κέντρο βοήθειας
- Χρόνος και μέθοδοι παράδοσης
- Μέθοδοι πληρωμής
- Επιστροφές
- Εγγύηση
- Περιποίηση παπουτσιών
- Πίνακας μεγεθών
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Εγγυήσεις
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων για τα οποία έχουν υποβληθεί παράπονα και αγοράστηκαν μέσω deezee.eu παρακαλώ επικοινωνήστε με το: deezee@deezee.pl
/Vector_2.png)
2 χρόνια για την δήλωση καταγγελίας.
Κάθε προϊόν στο κατάστημά μας καλύπτεται από 2 χρόνια εγγύησης, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων που
αγοράστηκαν κατά τη διάρκεια της προσφοράς.
/Vector_2.png)
Εξέταση της καταγγελίας εντός 14 ημερών.
Θα λάβεις την απόφαση μέσω email εντός 14 ημερών.
/Vector_2.png)
Εγγύηση γνησιότητας.
Όταν αγοράζεις στο MODIVO, μπορείς να είσαι βέβαιη/ος ότι το προϊόν είναι 100% γνήσιο και έχει εμπορικά σήματα.
Έχει καταστραφεί το προϊόν κατά τη χρήση ή έχει κρυφό ελάττωμα; Μπορείς να δηλώσεις καταγγελία online.
Θέλεις να δηλώσεις καταγγελία για ένα χαλασμένο ρολόι; Δες πώς να το κάνεις.
Για την καταγγελία θα χρειαστείς:
-
1. Αριθμό παραγγελίας. Θα τον βρείς στον Λογαριασμό Πελάτη στην καρτέλα «Οι παραγγελίες μου» ή στο email που επιβεβαιώνει την παραγγελία.
-
2. Αριθμό τραπεζικού λογαριασμού IBAN, σε μορφή GRxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxx
-
3. Μία φωτογραφία ολόκληρου του προϊόντος και έως 2 φωτογραφίες ελαττώματος.
Βεβαιώσου ότι οι φωτογραφίες είναι καθαρές και δείχνουν ολόκληρο προϊόν και τα ελαττώματα.
Για να υποβάλεις την καταγγελία, συμπλήρωσε την ηλεκτρονική φόρμα. Βεβαιώσου ότι τα στοιχεία στη φόρμα είναι σωστά. Αυτό θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε την αίτησή σου πιο γρήγορα.
Πώς να δηλώσεις καταγγελία σε ρολόι
Για να δηλώσεις καταγγελία, στείλε σε μας το ελαττωματικό ρολόι και την συμπληρωμένη φόρμα καταγγελίας. Θα απαντήσουμε στο αίτημά σου εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Μπορείς να δηλώσεις καταγγελία στο ρολόι σου με δύο τρόπους:
-
1. Καταγγελία
Μπορείς να υποβάλεις την καταγγελία εντός 2 ετών από την ημερομηνία παραλαβής του ρολογιού. Η καταγγελία εξετάζεται από τη Modivo. -
2. Εγγύηση κατασκευαστή
Η εγγύηση του κατασκευαστή διεκπεραιώνεται από την εταιρεία που παρείχε την εγγύηση για το ρολόι. Θα λάβεις την απόφαση στην αίτησή σου μέσω email αμέσως μετά την επιστροφή του ρολογιού από το σέρβις.
Για την καταγγελία θα χρειαστείς:
-
1. Αριθμό παραγγελίας. Θα τον βρείς στον Λογαριασμό Πελάτη στην καρτέλα «Οι παραγγελίες μου» ή στο email που επιβεβαιώνει την παραγγελία.
-
2. Αριθμό τραπεζικού λογαριασμού IBAN σε μορφή GRxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxx
-
3. Κάρτα εγγύησης, εάν ήταν προσαρτημένη στο ρολόι.
-
4. Φόρμα καταγγελίας σε έντυπη μορφή.
Δήλωση καταγγελίας βήμα προς βήμα:
1. Εκτύπωσε και συμπλήρωσε τη φόρμα καταγγελίας.
Συμπλήρωσε προσεκτικά όλα τα απαιτούμενα πεδία. Βεβαιώσου ότι τα στοιχεία είναι σωστά. Αυτό θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε την αίτησή σου πιο γρήγορα.
2. Ετοίμασε το δέμα για την αποστολή:
α) Στο δέμα τοποθέτησε:
- Το ρολόι.
- Συμπληρωμένη φόρμα καταγγελίας.
- Κάρτα εγγύησης, εάν ήταν προσαρτημένη στο ρολόι.
β) Κλείσε καλά το δέμα και γράψε επάνω “ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ”.
Σημαντικό: Προστάτεψε τη συσκευασία από ζημιές κατά τη μεταφορά.
3. Στείλε το δέμα δωρεάν μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής:
α) Κάλεσε τον κούριερ για να παραλάβει το δέμα από το χώρο σου ή επισκέψου οποιοδήποτε κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής.
β) Επάνω στο δέμα γράψε “ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ”. Ο κούριερ θα έχει την ετικέτα αποστολής.
γ) Μπορείς να παρακολουθείς το δέμα στην ιστοσελίδα της Γενικής Ταχυδρομικής.
Παράπονα προϊόντων από άλλους πωλητές (Συνεργάτες του MODIVO)
Πώς μπορώ να υποβάλω παράπονο για ένα προϊόν που αγόρασα από άλλον πωλητή (Συνεργάτη του MODIVO);
Τα παράπονα για προϊόντα από άλλους πωλητές (Συνεργάτες του MODIVO) αντιμετωπίζονται άμεσα από τους Συνεργάτες. Ως πωλητές, είναι υπεύθυνοι για την απόφαση σχετικά με τα παράπονα για μη συμμόρφωση των προϊόντων με τη σύμβαση.
Εάν κατά τη χρήση παρατηρήσεις ότι το προϊόν σου είναι κατεστραμμένο ή έχει κατασκευαστικό ελάττωμα, μπορείς να υποβάλεις παράπονο στον πωλητή χωρίς να βγεις από το σπίτι σου.
Πώς λειτουργεί η διαδικασία υποβολής παραπόνου online όταν το προϊόν αγοράστηκε από άλλο πωλητή (Συνεργάτη του MODIVO);
1. Για τη διευκόλυνσή σου, έχουμε ετοιμάσει ένα ειδικό ηλεκτρονικό έντυπο για την υποβολή παραπόνου. Η συμπλήρωσή του είναι πολύ διαισθητική και διαρκεί
λίγα μόνο λεπτά. Μπορείς επίσης να υποβάλεις παράπονο online χρησιμοποιώντας το chat που είναι διαθέσιμο σε αυτή τη σελίδα.
2. Μόλις αποστείλεις το παράπονο σου, θα λάβεις επιβεβαίωση της υποβολής του παραπόνου σου μέσω email.
3. Θα διαβιβάσουμε το αίτημά σου στον Συνεργάτη του MODIVO από τον οποίο παρέλαβες το προϊόν/τα. Αυτός είναι που θα εξετάσει το παράπονο. Εντός 14 ημερών
από την υποβολή του εντύπου παραπόνου, θα ενημερωθείς για τον τρόπο χειρισμού του παραπόνου σου στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχεις δηλώσει. Θα λάβεις την
απόφαση με email απευθείας από τον πωλητή ή μέσω εμάς.
Τι χρειάζομαι για την υποβολή παραπόνου για ένα προϊόν από άλλον πωλητή (Συνεργάτη του MODIVO);
Για να υποβάλεις παράπονο online για ένα προϊόν που αγόρασες από άλλον πωλητή (Συνεργάτη του MODIVO), πρέπει απλώς να συμπληρώσεις το ηλεκτρονικό έντυπο
παραπόνου. Βεβαιώσου ότι τα δεδομένα που δηλώνεις στο έντυπο είναι σωστά. Αυτό θα μας επιτρέψει να επαληθεύσουμε την αίτησή σου πιο γρήγορα.
Θα χρειαστείς απόδειξη αγοράς για το παράπονό σου.
Απόδειξη αγοράς μπορεί να είναι, για παράδειγμα, ο αριθμός της απόδειξης ή του τιμολογίου. Θα βρεις την απόδειξη πώλησης στο email από τον πωλητή ή σε
έντυπη έκδοση που επισυνάπτεται στην παραγγελία.
Για να επιταχυνθεί η διαδικασία επαλήθευσης της αίτησής σου, συμπλήρωσε τα ακόλουθα στοιχεία στο έντυπο υποβολής παραπόνου:
Στοιχεία Πωλητή.
Έλεγξε το όνομα του πωλητή (Συνεργάτη του MODIVO) στο τιμολόγιο ή την απόδειξη.
Αριθμός παραγγελίας.
Θα τον βρεις στον Λογαριασμό Πελάτη στην ενότητα «Οι παραγγελίες μου» ή στο μήνυμα email επιβεβαίωσης της παραγγελίας.
Μία φωτογραφία ολόκληρου του προϊόντος και το πολύ 2 φωτογραφίες της ζημιάς.
Εάν υποβάλεις παράπονο για παπούτσια, πρόσθεσε επίσης μια φωτογραφία της σόλας. Βεβαιώσου, ότι οι φωτογραφίες είναι καθαρές και δείχνουν ολόκληρο το προϊόν
και τη ζημιά.
Αριθμός τραπεζικού λογαριασμού σε μορφή IBAN.
Για την Ελλάδα, η σωστή μορφή είναι: GRxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxx
Δεν μπορείς να κάνεις παράπονο online μέσω του εντύπου;
Το ηλεκτρονικό έντυπο έχει δημιουργηθεί για τη διευκόλυνσή σου. Φυσικά, υπάρχουν και άλλοι τρόποι υποβολής παραπόνου. Έχουμε ετοιμάσει για σένα οδηγίες για
έναν εναλλακτικό τρόπο υποβολής παραπόνου για προϊόντα από τους Συνεργάτες του MODIVO.
Αποστολή του προϊόντος πίσω στον πωλητή
Μπορείς επίσης να υποβάλεις παράπονο με οποιονδήποτε τρόπο που είναι βολικό για σένα και προβλέπεται από το νόμο.
Ποιος θα εξετάσει το παράπονο σου;
Τα παράπονα για προϊόντα από τους Συνεργάτες του MODIVO αντιμετωπίζονται άμεσα από τους Συνεργάτες. Ως πωλητές, είναι υπεύθυνοι για την απόφαση σχετικά με
τα παράπονα για μη συμμόρφωση των προϊόντων με τη σύμβαση. Η MODIVO ενεργεί μόνο ως ενδιάμεσος για την προώθηση του παραπόνου που υπέβαλες στον αντίστοιχο
Συνεργάτη.
Ορισμένοι Συνεργάτες του MODIVO στέλνουν οι ίδιοι μια απάντηση στο παράπονο στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχεις δηλώσει, ενώ σε άλλες
περιπτώσεις το MODIVO ενεργεί ως ενδιάμεσος στην ηλεκτρονική αλληλογραφία μεταξύ εσένα και του Συνεργάτη.
Να θυμάσαι, ότι παρόλο που το MODIVO δεν εξετάζει παράπονα προϊόντων από τους Συνεργάτες, μπορείς να βασιστείς στην υποστήριξή μας κατά τη διάρκεια της
διαδικασίας παραπόνου.
Τη δυνατότητα επανενεργοποίησης της φόρμας θα βρείς διευρύνοντας το μενού (τρεις τελείες στα δεξιά).
Πλατφόρμα ODR
Σύμφωνα με τον Κανονισμό του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου αριθ. 524/2013 της 21ης Μαΐου 2013, παρέχουμε έναν ηλεκτρονικό σύνδεσμο για την πλατφόρμα ODR: ec.europa.eu/odr. Η πλατφόρμα ODR είναι μεταξύ άλλων πηγή πληροφοριών σχετικά με τις μορφές εξώδικης επίλυσης διαφορών που ενδέχεται να προκύψουν μεταξύ επιχειρηματιών και καταναλωτών. Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην οποία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είναι: info@modivo.gr.