Menù
Σχετικά με το κατάστημα
- Σχετικά με μας
- Στοιχεία της εταιρείας
- Κανονισμός του καταστήματος
- Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Βοήθεια
- Κέντρο βοήθειας
- Χρόνος και μέθοδοι παράδοσης
- Μέθοδοι πληρωμής
- Επιστροφές
- Εγγύηση
- Περιποίηση παπουτσιών
- Πίνακας μεγεθών
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Συχνές ερωτήσεις - Παραγγελία από Συνεργάτη
1. Τι είναι το MODIVO Marketplace;
Είναι ένας διαδικτυακός χώρος όπου μπορείς να αγοράσεις προϊόντα που πωλούνται από επαληθευμένους εμπορικούς Συνεργάτες του MODIVO.
2. Πώς μπορώ να κάνω αγορές στο MODIVO Marketplace;
Μπορείς να προσθέσεις προϊόντα στο καλάθι αγορών σου, όπως θα έκανες με τις κανονικές αγορές. Δίπλα σε κάθε προϊόν που θα διαλέξεις θα υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με τον πωλητή. Εάν ένα συγκεκριμένο προϊόν προσφέρεται από διάφορους Συνεργάτες, ο καθένας από αυτούς μπορεί να προτείνει την τιμή του και εσύ μπορείς να επιλέξεις αυτή που είναι η πιο ικανοποιητική για σένα.
3. Τι σημαίνει «αποστολή μέσω Συνεργάτη»;
Αυτό σημαίνει ότι η αποστολή του παραγγελθέντος προϊόντος θα πραγματοποιηθεί από τον Συνεργάτη μας και θα λάβεις την αποστολή απευθείας από αυτόν.
4. Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω σχετικά με την παραγγελία μου από το MODIVO Marketplace;
Στις ερωτήσεις σχετικά με την παραγγελία σου θα απαντήσουν οι σύμβουλοι του MODIVO. Επίλεξε τον τρόπο με τον οποίο θέλεις να μιλήσεις μαζί μας στη σελίδα Επικοινωνία..
5. Ποιοι τρόποι πληρωμής είναι διαθέσιμοι στο MODIVO Marketplace;
Μπορείς να πληρώσεις για παραγγελίες από το MODIVO, από το MODIVO Marketplace και για μικτές παραγγελίες (από διαφορετικούς Συνεργάτες, που περιέχουν προϊόντα που πωλούνται από το MODIVO) με μία συναλλαγή μέσω γρήγορων μεταφορών (PayU).
6. Η πληρωμή μου απέτυχε, τι μπορώ να κάνω;
Χρησιμοποίησε τον σύνδεσμο για να επαναλάβεις την πληρωμή σου, τον οποίο θα βρεις στο μήνυμα email.
7. Μια παραγγελία που υποβλήθηκε στο MODIVO Marketplace, από διαφορετικούς Συνεργάτες και το MODIVO, θα αποσταλεί ως ένα δέμα;
Τα προϊόντα από διαφορετικούς Συνεργάτες θα αποστέλλονται σε ξεχωριστά δέματα. Δεν είναι δυνατή η συνένωσή τους, καθώς δεν βρίσκονται στις ίδιες αποθήκες.
8. Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω μια παραγγελία από το MODIVO Marketplace;
Δεν χρειάζεται να δημιουργήσεις λογαριασμό για να κάνεις μια παραγγελία στο MODIVO Marketplace, αλλά πρέπει να έχεις μια ενεργή διεύθυνση email. Ωστόσο, η δημιουργία λογαριασμού διευκολύνει την υποβολή παραγγελιών, την προβολή τους και την παρακολούθηση της κατάστασης των αποστολών και των επιστροφών.
9. Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία ή μέρος μιας παραγγελίας που έχω κάνει;
Απλήρωτη παραγγελία: Εάν θέλεις να ακυρώσεις μια παραγγελία από τον δικό μας Συνεργάτη Marketplace για την οποία δεν έχεις ακόμη πληρώσει -
δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα. Μια απλήρωτη παραγγελία θα ακυρωθεί αυτόματα μετά από 48 ώρες.
Πληρωμένη παραγγελία: Εάν δεν έχουν περάσει πάνω από 24 ώρες από την πληρωμή της παραγγελίας από τον Συνεργάτη μας που θέλεις να ακυρώσεις - παρακαλούμε
επικοινώνησε μαζί μας. Εάν η κατάσταση της παραγγελίας επιτρέπει την πραγματοποίηση αλλαγών, τότε η παραγγελία θα ακυρωθεί.
10. Πώς μπορώ να επιστρέψω μια παραγγελία που υποβλήθηκε στο MODIVO Marketplace;
Οι Συνεργάτες του MODIVO έχουν τις δικές τους πολιτικές επιστροφής. Για να σου διευκολύνουμε την επιστροφή, κάθε Συνεργάτης έχει ετοιμάσει οδηγίες επιστροφής
προϊόντων.
Μπορείς να τις βρεις στα ακόλουθα σημεία:
- Στην αποστολή (έντυπη έκδοση).
- Στο μήνυμα email με την επιβεβαίωση της αποστολής της παραγγελίας.
- Οι συνδεδεμένοι χρήστες μπορούν να βρουν τις οδηγίες επιστροφής προϊόντων στον λογαριασμό τους στο MODIVO.
11. Μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν κωδικό προσφοράς σε μια μικτή παραγγελία στο MODIVO Marketplace;
Οι κωδικοί προσφοράς και οι προσφορές που διατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα MODIVO λειτουργούν μόνο για τα προϊόντα του MODIVO. Τα προϊόντα από Εμπορικούς Συνεργάτες δεν υπόκεινται σε προσφορές.
12. Είναι απαραίτητο να καταχωρηθεί η επιστροφή των προϊόντων Marketplace στον ιστότοπο MODIVO;
Για να επιστρέψεις τα προϊόντα Marketplace, ακολούθησε τις οδηγίες επιστροφής που περιλαμβάνονται στο δέμα σου από τον Συνεργάτη.
15. Μπορώ να ζητήσω τιμολόγιο για μια ολοκληρωμένη παραγγελία;
Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες, ο Πωλητής δεν μπορεί να εκδώσει τιμολόγιο για μια ολοκληρωμένη παραγγελία.
Μπορείς να λάβεις τιμολόγιο για μια νέα παραγγελία ως εξής:
1. Πέρασε από το Καλάθι στο Ταμείο.
2. Στην ενότητα «Στοιχεία πελάτη», σημείωσε την επιλογή «Παραγγέλνω ως εταιρεία».
3. Σημείωσε την επιλογή «Θέλω να λάβω τιμολόγιο ΦΠΑ» κάτω από τα στοιχεία της διεύθυνσής σου.
4. Συμπλήρωσε τα στοιχεία που απαιτούνται για την έκδοση τιμολογίου.
13. Επιστροφή προϊόντων από την κατηγορία Ομορφιά
Το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση δεν ισχύει:
- όταν το αντικείμενο της υπηρεσίας είναι αγαθά που παραδίδονται σε σφραγισμένη συσκευασία, τα οποία δεν μπορούν να επιστραφούν μετά το άνοιγμα της συσκευασίας για
λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής, εάν η συσκευασία ανοίχτηκε μετά την παράδοση·
- όταν το αντικείμενο της υπηρεσίας είναι ένα μη προκατασκευασμένο αντικείμενο, που κατασκευάζεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή προορίζεται να
καλύψει τις ατομικές ανάγκες του καταναλωτή·
- όταν το αντικείμενο της υπηρεσίας είναι ένα αντικείμενο που αλλοιώνεται γρήγορα ή έχει σύντομη διάρκεια διατήρησης.