Εγγυήσεις

Επιλέγοντας να κάνεις τις αγορές σου στο κατάστημα μας, είσαι 100% σίγουρος ότι θα λάβεις αυθεντικό προϊόν, με όλα τα λογότυπα της μάρκας. Το κάθε προϊόν καλύπτεται με εγγύηση 2 ετών, σε αυτό το χρονικό διάστημα έχεις το δικαίωμα της εγγύησης. Αυτή την αρχή ακολουθεί το κατάστημα σε όλα τα προϊόντα του, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων σε προσφορά.

Θα θέλαμε να εγκρίνουμε όλα τα παράπονα, αλλά δυστυχώς σε ορισμένες περιπτώσεις δεν μπορούμε να το κάνουμε. Πρέπει να έχουμε πραγματικές ενδείξεις ότι η ζημία οφείλεται στην υπαιτιότητα του παραγωγού. Επομένως, αξιολόγησε την κατάσταση του προϊόντος και βεβαιώσου ότι τα ελαττώματα δεν προέκυψαν από την ακατάλληλη χρήση ή συντήρηση.

Να θυμάσαι ότι οι λόγοι για την εξαργύρωση της εγγύησης δεν καλύπτουν

  • 1. τη φυσική φθορά προϊόντος
  • 2. τη μηχανική βλάβη
  • 3. την εσφαλμένη επιλογή
  • 4. την επισκευή προϊόντος
  • 5. τη μη χρήση του προϊόντος για τον σκοπό που ορίζεται
  • 6. τη μη τήρηση των οδηγιών πλύσης
  • 7. την λάθος θερμοκρασία σιδερώματος
  • 8. την έλλειψη ή κακή συντήρηση
  • 9. τους εξωτερικούς παράγοντες - όπως παραμόρφωση και αποκόλληση του προϊόντος κατά το στέγνωμα των υποδημάτων κοντά σε θερμές πηγές
  • 10. το μηχανικό πλύσιμο υποδημάτων
  • 11. τις διαφορές στο χρώμα / δομή του δέρματος, που προκύπτουν από τις φυσικές του ιδιότητες
  • 12. τον αποχρωματισμό που εμφανίζεται στα παπούτσια με φυσική επένδυση
  • Εάν είσαι βέβαιος ότι το προϊόν καλύπτει όλους τους όρους της εγγύησης, μπορείς να κατεβάσεις τη φόρμα εγγύησης για ρούχα ή υποδήματα, Μετά στείλε μέσω email στην διεύθυνση kataggelia@epapoutsia.gr την συμπληρωμένη φόρμα εγγυήσης με την περιγραφή του ελαττώματος (είτε σε φωτογραφία είτε σε PDF) , τις φωτογραφίες του προϊόντος που θέλεις να δηλώσεις σε εγγύηση και φωτογραφίες του ελαττώματος. Μόλις το Τμήμα Εγγυήσεων εξετάσει το αίτημά σου, θα σε ενημερώσουμε για την αποδοχή ή μη αποδοχή του αιτήματος και για τις πιθανές λύσεις μέσω email.

Εάν είσαι βέβαιος ότι το προϊόν καλύπτει όλους τους όρους της εγγύησης, μπορείς να κατεβάσεις τη φόρμα εγγύησης για ρούχα ή υποδήματα, να τη συμπληρώσεις και να τη τοποθετήσεις στο κουτί μαζί με το επιστρεφόμενο προϊόν.

Πως να ζητήσεις εγγύηση

1. Κατέβασε την κατάλληλη φόρμα εγγύησης για ρούχα ή υποδήματα και συμπλήρωσε την.

2. Στείλε μέσω email, στην διεύθυνση kataggelia@epapoutsia.gr , τις φωτογραφίες του προϊόντος που θέλεις να δηλώσεις σε εγγύηση και φωτογραφίες του ελαττώματος μαζί με την συμπληρωμένη φόρμα εγγυήσης με την περιγραφή του ελαττώματος (είτε σε φωτογραφία είτε σε PDF).

3. Μόλις το Τμήμα Εγγυήσεων εξετάσει το αίτημά σου, θα σε ενημερώσουμε μέσω email αν θα πρέπει να μας αποστείλεις το προϊόν για την περαιτέρω εξέταση ή για τις άλλες πιθανές λύσεις.

4. Οι πιθανές λύσεις που μπορούμε να προσφέρουμε είναι:

  • - μερική επιστροφή των χρημάτων,
  • - ολική επιστροφή των χρημάτων
  • - επιδιόρθωση του ελαττώματος
  • - σε ορισμένες περιπτώσεις ανταλλαγή ένα νέο μοντέλο.

5. Εάν θα πρέπει να μας στείλεις το προϊόν για την περαιτέρω εξέταση, ακολούθησε τα ίδια βήματα όπως και στην επιστροφή:

Τοποθέτησε τη φόρμα εγγύησης και το προϊόν σε ένα κουτί και κόλλησέ το καλά. Επισκέψου ένα από τα καταστήματα της Γενικής Ταχυδρομικής της περιοχής σου ή πάρε τηλέφωνο το πλησιέστερο κατάστημα για να παραγγείλεις τον κούριερ να παραλάβει το δέμα από το σπίτι σου.

Η λίστα με τα καταστήματα και τα τηλέφωνα βρίσκεται εδώ: http://www.taxydromiki.com/office-network

Η διεύθυνση της αποστολής:
MODIVO by epapoutsia.gr
Malkia Drum
Sandanski, 2800
Bulgaria
(00359 74990807)

Εάν στέλνεις προϊόντα από δύο ή περισσότερες διαφορετικές παραγγελίες, τοποθέτησε τα σε ένα κουτί και εκτύπωσε δύο ξεχωριστές φόρμες.

Συχνές ερωτήσεις

Εγγύησεις

Πότε μπορώ ζητήσω εγγύηση προϊόντος

Το κάθε προϊόν καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών, σε αυτό το χρονικό διάστημα μπορείς να ζητήσεις την εγγύηση. Αυτή η αρχή ισχύει για όλα τα προϊόντα του καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων που αγοράστηκαν κατά τη διάρκεια προσφορών.

Ποια είναι η διάρκεια της εγγύησης

Κάθε προϊόν που αγοράστηκε στο κατάστημά μας καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών. Αυτή η αρχή ισχύει σε ολόκληρο το φάσμα του καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων που αγοράστηκαν κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.

Η ανταλλαγή με ένα νέο προϊόν παρατείνει την περίοδο εγγύησης κατά δύο ακόμη χρόνια

Ναι, η εγγύηση επαναφέρει τον χρόνο εγγύησης για το προϊόν.

Η επιδιόρθωση παρατείνει την περίοδο αποζημίωσης μέχρι την επισκευή του προϊόντος

Ο χρόνος ευθύνης για τα προϊόν δεν παρατείνεται για το διάστημα επισκευής.

Γιατί μου προτάθηκε η επισκευή, αφού σύμφωνα με τον Νόμο έχω το δικαίωμα να επιλέξω εγώ τη λύση

Σύμφωνα με το νόμο, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να απαιτήσει επιστροφή χρημάτων, ωστόσο ο πωλητής δεν είναι υποχρεωμένος να συμφωνήσει με τον πελάτη εάν το ελάττωμα μπορεί να αφαιρεθεί με επισκευή ή το προϊόν να αντικατασταθεί. Η ζημιά μπορεί να απομακρυνθεί αποτελεσματικά. Η επισκευή θα αποκαταστήσει τόσο τις το αισθητικό κομμάτι όσο και τη λειτουργικότητα του προϊόντος.

Γιατί, παρόλο που ζήτησα αντικατάσταση ή επισκευή προϊόντος το κατάστημα μου επέστρεψε τα χρήματα

Εάν στο αναφερόμενο ελάττωμα δεν ήταν δυνατή η επισκευή, ήταν ένα σημαντικό και μη αναστρέψιμο ελάττωμα και στη διάθεση μας δεν υπάρχει νέο αντίστοιχο μοντέλο, τότε, λόγω της έλλειψης άλλων δυνατοτήτων, αποφασίσαμε να επιστρέψουμε τα χρήματα. Έχεις πάντα την επιλογή να διαλέξεις ένα άλλο προϊόν από την πλούσια προσφορά μας.

Πλατφόρμα ODR

Σύμφωνα με τον Κανονισμό του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου αριθ. 524/2013 της 21ης Μαΐου 2013, παρέχουμε έναν ηλεκτρονικό σύνδεσμο για την πλατφόρμα ODR: ec.europa.eu/odr. Η πλατφόρμα ODR είναι μεταξύ άλλων πηγή πληροφοριών σχετικά με τις μορφές εξώδικης επίλυσης διαφορών που ενδέχεται να προκύψουν μεταξύ επιχειρηματιών και καταναλωτών. Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην οποία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είναι: info@modivo.gr.